dinsdag 10 januari 2017

chapter 1: BRND NW

Iets doen waar je kriebels van krijgt. Wat je meer energie oplevert dan dat het je kóst. Iets waar je totally into bent. Dát is passie! And I know this is mine. Fashion is mine.


Ook ik heb een lange tijd moeten zoeken naar wat ik nou met mijn leven wil. Ik wil studeren, maar wát wil ik studeren? Ik wil sporten, maar wélke sport zou ik willen doen (en zou die überhaupt een kans van slagen hebben)? Ik wil werken, maar waarvoor kan je mij 's ochtends vroeg uit mijn bed halen zonder dat je een wekker, een kussen en een flinke discussie naar je kop krijgt geworpen? Allemaal van die vragen die zo heerlijk levensbepalend kunnen zijn en je daarom 9/10 keer maar voor je uitschuift en je je maar op een romcom stort die je een heerlijk vertekend beeld geeft van reality. Want zeg nou eerlijk: hoeveel mensen hebben in reallife meegemaakt dat ze ineens troonopvolger bleken te zijn, van grijze muis naar sexbom werden gerestyled en dan ook nog even prince charming op de kop tikken? I made my point, thank you.

Dus na twee HBO studies, op z'n minst toch wel 3 x opnieuw een veelste duur sport abonnement afsluiten en onder mysterieuze wijze weer opzeggen en iedere morgen uit m'n bed stappen met het geruststellende idee hem negen uur later weer te zien, besloot ik om mezelf die cruciale vraag te stellen:

'What the f*ck wil je met je leven?!'

Ja, dit klinkt lekker rude, maar zo heb ik hem letterlijk aan mezelf gesteld. Want: was ik happy? No. Werd ik zo happy? No. Zou ik zomaar ineens happy gaan worden? Eh, still praying for a miracle, maar waarschijnlijk niet.

So I started digging. Waar mag je mij diep in de nacht voor wakker maken? Die was makkelijk: online shoppen, uitverkoop en kledingadvies. Waardoor voel ik mij beter en energieker dan dat ik me moe en futloos voel? Fashion, and everything that comes with it! Oke, en dan dé vraag: wat wil ik? Zonder dat ik me afvraag wat ánderen van mij verwachten. Zonder dat ik me laat tegenhouden door al die redenen waarom niet. And just as easy as that: Fashion. Didn't expect that outcome, did you?
Nu ben ik dus bezig om me volledig op mijn droom te storten. Zowel qua opleiding als carrière als vrije tijd. En vandaar ook deze stap! Ik poker niet (just haven't got the pokerface under control) maar this time I go all in! En ik hoop jullie zo mee te kunnen laten genieten van my ride. The game is on.   

 xo - C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten